The Hobbit - flipp eller flopp?

Vad tror ni kommer Hobbit leva upp till alla förväntningar eller kommer den floppa? Jag måste erkänna att jag kände mig lite nervös när jag skulle kolla på trailern första gången. Ja menar man vet ju aldrig kanske den kommer vara i klass med Harry Potter som jag personligen inte alls gillar.

Men efter att ha titta på trailern tycker jag det känns lovande. Man kör vidare på samma vinnande stil som den man använde för att skapa Sagan om Ringen triologin. Kan säga att mina förväntningar knappast minskats efter att ha spanat in de första klippen från den nya filmen om Hobbit.

Vad tycker ni? För den som inte sett något The Hobbit trailer hittar du den här:

Spännande, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0