Odd molly

Mitt nya favoritmärke är helt klart Odd Molly. Hade ingen aning om att de tillverkade så snygga kläder som de faktiskt gör. Hade jag känt till detta hade jag handlat mina första Odd Molly kläder för ett bra tag sedan. Jag är en ganska färgstark person och därför passar Odd Molly mig som handen i handsken. Hur kan man bara inte älska den glädje som dessa kläder utstrålar.

Tyvärr har jag fått för mig att det verkar som om många andra har börjat tröttna på Odd Molly. Läste på ett forum att folk sa att bolaget ligger pyrt till ekonomiskt, men om man läser vad företaget själva säger så verkar det mest vara skrönor. Jag är åtminstone uppriktigt glad över att jag fått tag i en ny favoritklänning som jag tänker ha på mig nästa vecka på en födelsedagsfest. Hurra, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0