Livet är bra lustigt

Igår hade jag planerat att studera hela dagen, men jag fick verkligen inget alls gjort. Dessvärre är det inte första dagen som mina studier fått lida. Däremot var jag grymt effektiv vad gäller att skriva, bygga och konstruera nya webbplatser på nätet. Så nu vet jag inte riktigt vad jag förväntas känna? Skall jag vara glad och tillfreds för att jag gjort ett bra jobb på internet eller skall jag gräma mig över att plugget går skit?

Det är en ny dag, idag men den har börjat precis som gårdagen. Nu är snart klockan 11:30 och jag funderar på att gå ner och tvätta och hämta ut ett paket från Nelly istället för att hålla på med mina studier. Hur skall jag lyckas bli klar med mitt skolarbete om jag hela tiden låter mig distraheras och varför tillåter jag att mitt fokus flyttas till andra saker?  Kan det månne bero på att det finns så mycket roligare saker i livet än att skriva examensarbete?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0