Happy new year!

Dags för nya tag och nya bravader. För varje år som går tar jag ett steg närmre framgång. Roade mig med att läsa mina gamla inlägg och kan inte annat än förundras över hur tiden, bokstavligt talat, flyger fram! Det känns som igår att jag var fjorton år, idag är jag gamal och grå men minnena från ungdomens dagar finns kvar, det är sånt man spar.

Min plan för 2012

Det är hög tid för mig att ta ett stort kliv uppåt i hierarkin. Är trött på att slava, var någon annans måltavla. Nu är det jag som skall bestämma villkoren och förhandla med kostymklädda nissar runt borden. 2012 är året jag lyckas med det mesta och får den respekt som jag önskat sen dag ett.

Här är en lista på saker jag skall se till att uträtta under 2012:

  • Starta företag
  • Bli klar med min utbildning
  • Tjäna mer pengar än vad jag gjorde under 2011
  • Hoppa fallskärm
  • Se till så att det blir fred på jorden ;-)

Hur ser din plan ut?

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0