Vintern är på g!

Kära vänner! Länge sedan vi hördes. Har haft fullständigt absurt mycket att göra på jobbet den senaste tiden. Men skall försöka bli lite bättre på att skriva här på min blogg. Tiden flyger verkligen fram och kallt har det blivit. Kände senast nu på morgonen att jag behöver en tjockare jacka.

Vad skall ni satsa på för vinterjacka? Skulle vilja ha tips på bra vinterjackor 2011 och 2012. Canada Goose är riktigt sköna men jag känner mig mest dum i dem. Funderar på att köpa en Woolrich arctic parka om jag lyckas hitta en sådan utan att den kostar en förmögenhet.

Eller också får jag klara mig med min tunna fjällräven en vinter till och se till att skaffa en bra huvudbonad (läs pälsmössa) och ett par ordentliga vantar. En sak är säker ... Vintern är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0