Skor till morsdag

Hallå, idag är det bara två dagar kvar till morsdag. I vår familj har vi alltid firat morsdag ganska rejält med klappar och grejor. I år har jag inte riktigt kommit på något bra att ge min åldrande moder. Men så slog det mig att vilken kvinna gillar inte skor!

Nu är jag lite sent ut med att köpa in dessa damskor som jag annars hade tänkt beställa över nätet. Så det får bli en vända till stan istället. Frågan är bara vilken typ av skor man skall köpa, det funkar ju inte helt bra med högklackat eller ett par sexiga stövlar till min allt mer åldrande moder :-) Får nog bli ett par lågskor eller någon slags mockasin.

Aja, vi hörs skall bege mig till stan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0