Riktigt billiga fönster

Igår köpte jag ett par riktigt billiga fönster sparade ett par tusen jämfört med vad jag skulle fått betala hos min lokalahandlare. Jag hade egentligen inte planerat att köpa fönster nu, utan hade tänkt vänta till i sommar. Men så såg jag det här erbjudandet om att köpa bra kompositfönster i PVC och efter lite googlande så tänkte jag att de verkar faktiskt väldigt prisvärda. Nu väntar jag bara på att mina fönster skall levereras av företaget sen blir det till att ta hjälp av robban för att få upp de nya rutorna.
Jag hoppas bara att det inte är ett alltför billigt fönster utan att det håller lite kvalitet också.
Den som lever han får se.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0