Bestman nästa?

Igår ringde Arne mig, han var glad och lättad. Nu är det gjort - sa Han. Arne och Lisa har förlovat sig, under sin resa på Sicilien. Förlovningsringar har de tydligen köpt på nätet. Hade ingen aning om att man hittade billigare förlovningsringar online.

Nu verkar det som om bröllopet kommer hållas i december i år, kanske är det jag som agerar bestman då. Vi får väl se men jag har fått visa signaler på att det kommer bli så. Oavsett vill jag önska Arne och Lisa all lycka idag och i framtiden.

Minns själv hur det var att förlova sig även om det inte var igår direkt. Jag minns att jag kände mig som världens lyckligaste man samtidigt som jag bara ville spy. Men det har gått bra nu är vi ju gifta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0